Wednesday, June 13

Testimoni : Cyst Mengecil Setelah Ambil Set Kecantikan Kulit Shaklee

"Saya baru guna about 2 weeks Vitamin C, B Complex, dan Vitamin E. Saya beli untuk kulit tapi after saya ambil, saya dapat dua effect.
Saya ade thyroid cyst, congenital (sejak lahir). 4 years ago sepatutnya dah kena operate. Tapi tak buat. Then bila makan ni dan izin Allah saya punya cyst shrinking. Kecil dah sekarang. My mum terkejut jugak. Alhamdulillah.
Terima kasih untuk my husband jugak. Dia yang belanja. Hihi"
~ Puan Ziela ~


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)