Tuesday, July 10

Testimoni Carotomax : Rabun Jauh Semakin Baik

"Saya seorang yang rabun jauh dengan power spek beratus-ratus la jugak. Pendek kata kalau tak bercermin mata tuh, memang sume nampak blur. Kalau ada orang berada berdekatan sekitar 3,4 meter tuh, kompem tak nampak bijik mata dia. nampak bulat hitam je sekitar mata cam mata panda tuh. Hehe~
Pertengahan February yang lalu, saja la saya mencuba Carotomax sementelah mengikut review, ianya baik untuk kesihatan mata. Apa yang saya baca dari buku dan internet, vitamin ni tak boleh menyembuhkan rabun tapi apa salahnya saya ambil supplement kan? Kalau tak bertambah baik pon, at least maintain dengan power sekarang.
Memanglah teknologi perubatan sekarang ni dah canggih manggih, boleh buat operation mata lasik bagai tapi saya penakut bab-bab operation nih. Masuk ER masa form 4 dulu kena jahit kat kening kes dicium bola hoki pon, dah seram sejuk sampai tukang jahit ingat saya dah pengsan even tak dibius. Padahal terkaku sebab ketakutan nampak benang biru yang dia dok tarik-tarik kat kening bawah cahaya lampu! Haha~
Alhamdulillah selepas dua minggu consume Carotomax ni, penglihatan agak baik daripada biasa. Kalau sebelum ni, saya langsung tak nampak bunga pada langsir dalam bilik kalau berbaring atas katil. Warna bunga dan tanah lebih kurang sama. Yang membezakannya cuma bunga tu bunga timbul. Tapi selepas ber-Carotomax, saya boleh nampak bunga tersebut. Siap pi bangun pegi kat langsir sebab tak caya. Hehe~ Memang sangat teruja lah nak ngabihkan botol yang pertama sebabnya selain daripada jarak penglihatan tanpa cermin mata bertambah baik, jeragat di muka pon semakin berkurangan. \(^-^)/
Masa balik ke kampung last week,
"Mak rasa mata makin elok la. Sebelum ni, kalau tengok lampu nampak pecah-pecah je. Lepas makan vitamin A ni (Carotomax), takde pecah-pecah dah."
Alhamdulillah. Seronok dengar my mum dah jatuh chenta ngan Carotomax. Siap nak belikan untuk dua orang adik saya yang speckie itu :)"
Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)