Sunday, March 25

Testimoni : OsteMatrix Untuk Gigi Rapuh

"Salam semua, pagi yang penuh ceria. Semoga semua berbahagia.
Hmm, semakin meningkat umur masuk 3series ni, sebenarnya saya tak pernah terfikir betapa pentingnya kepentingan kalsium dalam tubuh terutama kita kaum wanita.
Banyak sangat kesan sampingan kekurangan kalsium terutama wanita yang pernah mengandung dan melahirkan. Tak terkecuali saya. Saya tidak pernah menyedari sehingga saya terbaca posting di Facebook oleh Nida Hairuddin tentang OsteMatrix dan kesan kekurangan kalsium dan antara yang ada ialah gigi rapuh.
Terus la saya g belek gigi saya. Ya,gigi saya rapuh, ada line2 halus macam rekahan halus pada gigi, cuak wehh. Terus pm nida ni tanye berapa harga dan order. hehehehe.
Alhamdulillah, setelah habis sebotol saya memang rasakan kesannya, gosok gigi tiada lagi kesan gigi berdarah, kurang rasa gusi bengkak, sebab sebelum tu ada rasa gusi kadang2 bengkak, dan rasa sakit tumit bila bangun tidur tu dah hilang, ajaib!
Almaklumlah, saya ni berat muatan terlebih, hehehe, comel sikitt.
Saya suka, saya suka, daaan bonuss yang saya dapat ialah bila bangun pagi senang gilerr membuang, lancarr sungguh, legaa perutt. Saya jatuh cinta dengan Ostematrix ni, pernah lah habis stok dan tak makan, masalah gusi dan gigi jadi balik, so wanita memang perlukan kalsium ya, Penting!
Dan asbab Ostematrix ni lah saya register jadi member dengan Shaklee.
Ostematrix-Pelengkap Kalsium saya"
~ Puan Natasya ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)