Friday, March 30

Testimoni : Ikhtiar Seorang Penghidap Hyperthyroid

Bulan 5 tahun 2010, saya disahkan sakit hyperthyroid. Kadar denyutan jantung melebihi 120 seminit. Tekanan darah 140/90. Saya diberi 2 jenis ubat. Propanolol dan carbymazole.
Propanolol saya makan 2 biji tak silap saya. Tapi carbymazole saya makan 12 biji 1 hari. Dos yang tinggi. Hormon thyroid t4 dan tsh saya sangat tinggi.
Sampai 1 tahap dos ubat dikurangkan tapi ada 1 hormon tsh atau t4 ia 0.01, tak normal. Masih tinggi.
Disember 2012 ambil Set Kurus Shaklee. Beli dari seorang Sid Johor. Saya ambil Herbalax, Alfalfa dan Lecithin.
Lepas 3 bulan ambil darah, yang tak normal jadi normal. Saya terkejut dan bersyukur sangat.
Sampai sekarang ia masih normal walaupun kadang-kadang saya tak makan ubat.
~ Puan Siti Nadzirah ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)