Tuesday, December 6

Testimoni Vivix : SLE Fighter Semakin Sihat


“Saya disahkan positive Antiphospolipid Syndrome tahun 2014. Tahun 2014, ketika kandungan berusia 30 week serangan TIA (minor strok) semakin kerap. Keadaan bertambah parah bila mendapat sawan ketika warded. Pakar O&G sepakat untuk transfer kes saya ke Johor Bharu.
Usia kandungan 35 week saya selamat bersalin secara elscs. Di pantau di ICU beberapa hari dan saya dibenarkan pulang berbekal injection clexane (porcine based) yang berfungsi mencairkan darah kerana ubat lain tidak berjaya mengurangkan serangan TIA.
Pakar menyatakan saya berisiko untuk mendapat serangan angin ahmar kekal kerana hasil brain scan jelas ada tompokan parut strok di bahagian kiri otak. Dengan keadaan saya yang sering sakit, masyarakat mula mengasingkan saya. Kekuatan saya hanya anak-anak dan keluarga.
Selepas habis pantang, serangan TIA masih menyerang.hampir setiap bulan. Dua tahun keadaan berlarutan, saya diperkenalkan Vivix by Shaklee untuk membantu mengurangkan segala kesakitan (sakit sendi, lemah sebelah badan,kerap lesu, mudah demam).
Alhamdulilah selepas consume Vivix botol ke 2, result darah saya normal. Badan lebih segar, berat badan berjaya dikurangkan dan saya dah mampu menjalani aktiviti harian seperti orang normal!
Paling menggembirakan Doktor Pakar Reumatologi membenarkan pengurangan dos steroid kerana perkembangan positive saya.
Terima Kasih Shaklee!
Kesihatan adalah harta paling berharga!”
~ Puan  Nurul Aima ~


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)