Saturday, November 19

Testimoni : Penghidap PCOS Berjaya Hamil!

"Saya mengandung 4 minggu, walaupun saya disahkan PCOS.
Period saya regular, namun berat badan yang bertambah mengganggu tahap kesuburan saya. Saya terpaksa mengambil Clomid + Metmorfin atas nasihat Pakar O&G. Saya tak habis lagi consume GLA + Alfalfa + Omega.
Untuk pengetahuan semua pembaca juga, saya baru menjalani operation pada November 2012 yang lalu kerana "ectopic pregnancy". Alhamdulillah, tergerak hati nak cuba Shaklee ni atas nasihat Norliza Ibrahim, saya mula consume Shaklee 1 Jan 2013.
Semalam saya check UPT +ve. Last period saya 25 Disember 2012. Ya Allah syukur sangat-sangat.

Kepada yang menghidap PCOS seperti saya, In Shaa Allah ada jalannya. Usaha+Doa+Ikhtiar...:)" 

~ Puan Azuraini Abd Majid Aju ~



Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)