Wednesday, November 2

Testimoni : Omega Guard Bantu Sembuhkan Eczema

Hari hari wajib kene.
Macam kene gigit nyamuk besau besau.
Hari2 wajib amik ubat gatal.
Hari Hari tergaru garu macam k***
Kadang-kadang muka bengkak.. Kadang-kadang tak leh napass😂😂
Hari hari seksa.
Saya cakap dengan diri saya...  Sampai bila aku nak terseksa macam ni???
Bila dah berjinak dengan Shaklee..
Saya cuba OmegaGuard..
Dari hari-hari kene...  Dah jadi kadang-kadang je kene...
Saya konsisten lagi...  Dari kadang-kadang kene dah mula jadi jarang-jarang kene....
Dan sekarang.... Alhamdulillah...

LAMA DAH X KENE ECZEMA NI...  SYUKURR!!
Rupanya ada penawar jugak eczema saya ni.. Ingat kan sampai mati terpaksa seksa macam dulu..
Syukur... Konsisten saya dengan omegaguard jadikan saya bebas eczema... KINI SAYA BEBAS NAK BERSHELL OUT sekali punn..  Dah tak risau......
Cuma..  OmegaGuard ni buat saya rasai kesan samping...Teruk jugak..
Kesian saya..  Lemak saya cair..  Berat saya turun!!..Bukan takat 3-5 kg... Tapi berbelas kilo😂😂😂😂
Dulu saya bam bum bam... Kini saya sedikit bam bam je..  Kulit pun orang kata FLAWLESS...  orang kata tauu... Bukan saya kata 😘😘😘
Syukur..  Kita berikhtiar..  Bila beli suppliment.. Amalkan sungguh..  Bukan kasi lemari tumpang amal sekali na..  Kang lemari yang kurus bukan u all😂😂😂..
Jom.. Sapa selalu KENE ECZEMA MACAM SAYA.. Marilah cuba..  Saya bagi MONEY BACK GUARANTEE kalau tak menjadi...  Dengan syarat kene ikut panduan yang saya ajar...
Saya berani jamin tauu...  Sebab ia sangat berkesan buat saya...  So sekarang saya nak tolong anda pulak!!
BUKAN TAKAT ALAHAN.. LELAH PUN BOLEH😉.

~ Dr Normi Mohd ~


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)