Saturday, November 26, 2016

Testimoni : Eczema Sembuh dengan NutriFeron

"Abang Zahin 4 years back.
Ternampak gambar lama ni di timeline. Upload sebab kenangan Zahin lebam Harry Potter akibat terjun dalam kereta. Hehe.
Apa yang anda nampak?
Ummi nampak telinga Zahin. Eczema. Jarang nak upload gambar yang nampak Eczema Zahin. Segan. Nanti orang bertanya-tanya. Lagi luluh hati Ummi.
Tapi tu dulu.
Alhamdulillah sekarang ni dah takde langsung. Dan takde kesan langsung macam pernah kena Eczema.

Orang kata Eczema tak boleh sembuh.

Tapi Alhamdulillah. Allah sembuhkan. Sekarang kadang-kadang lupa yang Zahin kena macam ni dulu.
Masa Zahin Eczema, dia tak suka makan supplement lain. Kecuali Nutriferon. Makan macam tu je. Letak atas lidah. Tak minum air lepastu pun takpe ☺️
Sampailah sekarang. Kalau Zahin tak sihat, dia nak Nutriferon je. Sebut je ubat dah menangis-nangis. Tahulah kan kalau budak 6 tahun menangis macamana rupa. Tak secomel budak lagi kecik nangis 😅
So rumah kami Nutriferon ni macam 'ubat' lah. Ambil bila perlu je. Hehe. Nutriferon dah jadi sebahagian dari 'First-Aid-Kit' kami."
~ Puan Nadiah Suhaidi ~
Kalau nak tahu, NutriFeron ni eksklusif dikeluarkan oleh Shaklee je tau.
Hasil kajian nya pula, oleh pakar Imun Jepun selama 40 tahun.

Dapatkan NutriFeron ni pada harga promosi.
Sah sehingga hujung bulan ini sahaja.

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.