Monday, November 28

Testimoni : Alergik Hilang Selepas Amalkan Minyak Ikan Omega Guard

Masa saya kecik kecik dulu saya sering diserang alergik macam ni.
Rasanya sebab ni la saya kuat menangis masa saya kecik kecik dulu.
Gatal gatal ni teruk.. Seluruh badan..  Sampai bibir bengkak. Muka bengkak.
Saya ingat lagi bila jadi macam ni. Abah la yang akan start kereta pi kutip daun mambu tepi jalan. Ummi pulak akan blend,  Campur bedak alken dan sapu diseluruh badan saya. Baru la saya boleh tidur lena.
Allergik saya ni.  Berlarutan sampai saya tua.  Hehehe. Sampai umur 35 tahun. Lama kann.
Memang saya terlalu bergantung kepada ubat gatal. Kulit saya memang jenuh berparut dan bercalar.
Dalam fikiran saya. Fikir mungkin alergik ni saya kene hadap sampai mati.
Alhamdulillah. Sejak amal Minyak Ikan Omega 3, Alergik semakin berkurang dan sehingga kini macam dah hampir lenyap.
Syukur sangat-sangat.  Dah tak perlu berulang ke hospital ambik suntikan piriton. Tak perlu on prednisolone.
Syukur sangat-sangat.
Buat kawan-kawan yang ada masalah macam saya elok sangat cuba Omega Guard Shaklee. Memang terbaik.
~ DR NOMIE ~
Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)