Thursday, November 24

Testimoni : Luka Accident di Muka Hilang Selepas Ambil Vitamin C, Vitamin E & ESP

Hai semua. Kali ni Fizah nak share pengalaman sebenar seorang kakak ni.
Fizah sendiri nak nangis bila tengok pengalaman akak ni.

Thank you so much Siera, sebab sudi share testimoni ni dengan kami semua.
Kalau ada mana-mana kenalan korang yang macam ni, bolehlah ikhtiar dengan vitamin-vitamin ni.



Jom baca cerita ringkas luka accident kat muka akak ni. 😊




"Saya baru lepas accident. Accident motor balik keja. Kawan suami saya belikan Vitamin C, Vitamin E dan ESP Shaklee. Tapi saya tak tau kalau habis nak beli kat mana. Bila nampak awak kat Ig, saya pun berminatlah. Awak nak tengok hasil saya baru pakai sebulan?"


"Yang ni baru 5 hari saya makan Vitamin C, E dan ESP. Dari awal 5 hari saya dah nampak hasil. Parut kat mulut saya yang kesan jahit pun tak nampak. Kalau boleh saya nak cari Vitamin C, E dan ESP ni MEMANG ELOK!"


"Ni gambar saya hari ni tau. Parut saya tu jadi licin. Kekadang tengok macam tak percaya ja. Ramai yang tak percaya. Mertua saya pun tak percaya. Diorang ingat saya akan berparut.
Kawan saya yang makan Pxxxxxxxx dan produk Bxxxx pun puji saya. Kata saya tipu diorang kata saya buat inject vitamin C tau. Tapi tak buat pun. Saya cakap saya hanya makan barang Shaklee je.
Sebenarnya saya tak tau pun pasal vitamin ni. Tapi bila doktor tengok luka saya, dia tanya saya.
Ada makan apa2 ubat ke?
Saya hanya makan Vitamin C, E dan ESP Shaklee sahaja.
Habis muka dan kaki saya dibeleknya. Macam tak percaya doktor tu tengok saya.
Kalau boleh saya tak nak putus makan Vitamin C, E dan ESP ni. Suka sangat! Alhamdulillah." 😊

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)