Tuesday, November 1

Best ke buat bisnes SHAKLEE ?

Ada yang kata, berbaloi ke buat bisnes jual produk Shaklee ni.
Kenapa bonus Shaklee rendah? (rendah kerr???)

Mari saya kongsi info ekslusif peluang BONUS dalam Shaklee:

-bonus jualan individu
-bonus jualan kumpulan
-bonus kepimpinan
-bonus insentif Coordinator
-bonus kereta

Berapa banyak setiap tu, ada kiraannya.kena masuk kelas belajar. Itu peluang dari segi RM (cash bonus ) di mana Shaklee dah bayar berbilion duit ke pengedar-pengedar Shaklee. Yang dah jadi Jutawan pun dah ramai.. Tu belum termasuk macam-macam bonus lain yang bukan dalam bentuk wang ringgit.

Jadi kenapa kata bonus Shaklee rendah? Dinilai dari apakah yang rendah.

Oh mungkin phasa awal bisnes Shaklee ini busynya seperti orang tak cukup tanah, macam-macam kena buat online, offline, sengkang mata kena update blog, studi produk, blogwalking, fb-walking, coaching, mentoring, bonding, networking, self-talk, RCA.. tapi hasilnya sedikit sahaja.

Well.. itulah konsep bisnes MLM yang sebenar, apa jua bisnes yang berkonsepkan MLM, peringkat awal perlu usaha yang 200 kali ganda lebih keras dari kerja makan gaji, seolah-olah tak setimpal dengan pulangan bulanan...tetapi di phasa seterusnya, usaha (masih lagi berusaha) tapi kenaikannya berkadar songsang dengan usaha.

Kalau MLM yang anda usahakan tidak seperti konsep di atas..maka bukan real MLM namanya..itu namanya dah tak asli...tiruan,dicucuk hormon.....

Pokok yang tumbuh mekar merimbun takkan berbuah lebat dalam sehari

Semua ini perkongsian berdasarkan pengalaman kisah benar saya, mamafaiz, pengedar Shaklee dari group Jutawan. Saya dah ada 'pokok' yang mekar merimbun rendang berbuah lebat. Alhamdulillah

Jika nak berMLM, pastikan konsep yang anda gunapakai betul ye. Jangan cucuk-cucuk dengan hormon. pastikan asli semulajadi.

** Notakaki:..Kalau usaha sebesar duit sepuluh sen jangan mengharap hasil seindah bulan mengambang (usaha disini bukan bermaksud dari segi modal RM ye.. tapi usaha sebenar dari segi masa,tenaga dan emosi)

Kredit : www.mamafaiz.com

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)