Friday, October 28

Testimoni Omega Guard : Ikhtiar untuk Anak Eczema


#ShakleeEffect
"Ya anak sulong saya dulu ade ekzema..start umur 3 bulan gatal-gatal bermula di bahagian pipi. Kemudian kat tengkuk, celah-celah pelipat, kaki. Waktu tu saya baru kenal Shaklee dengan pengambilan ESP.
Anak saya menyusu badan eksklusif selama 6 bulan tapi susu yang agak kurang waktu tu tak dapat nak supply banyak nutrisi dari ESP dan Omega. Tambahan waktu tu saya dah mula pregnant kembar dan dalam waktu tu saya & suami pergi banyak klinik untuk cari ubat yang boleh hilangkan ekzema.
Balik sapu ubat doktor bagi kemudian gatal-gatalnya naik balik. Kami cari pula klinik lain. Sapu ubat lain pula. Macam tu la ulang-ulang hampir 5 6 bulan dan sepanjang itu hati saya sayu tengok anak yang selalu menggaru gatal.
Hingga anak dah sepuluh bulan dan pandai mengunyah, saya bagi OMEGA GUARD dalam seminggu ada 2 3 kali saya bagi pada anak. Tu pun sebiji sehari dan waktu tu baru kenal Herbal Blend dan Basic H. Mandikan denga Basic H, sapu badan dengan Herbal Blend dan makan Omega Guard.
Alhamdulillah 3 4 bulan macam tu konsisten buat, gatal-gatal ekzema berkurang dan hampir-hampir tiada.
Tiadalah yang menggembirakan hati seorang ibu bila lihat membesar dengan sihat kan. Dan setiap penyakit itu pasti ada penawar.
Saya ikhtiar eczema anak saya dengan OMEGA GUARD + HERBAL BLEND + BASIC H. Kesannya? Sungguh-sungguh Alhamdulillah ! "
~ Izzah ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)