Monday, May 9

Testimoni OsteMatrix : Ibu Hamil Lega Bila Sembelit, Sakit Belakang & Cramp Kaki Hilang

" Hari yang lapang ni, saya ingin share story saat berkenalan dengan Shaklee.
Sebelum ni selalu je dengar dan tengok produk Shaklee melalui Emma El FaRafisya, tapi hati tak tertawan, sehingga saat mengandungkan anak ke 3, saya selalu sakit belakang, cramp kaki , sakit-sakit sendi.
Masa kat sekolah, duk ngadu kat Kak Aslila Abu Sari, dan masa tu beliau mencadangkan Shaklee. Sebab dah tak tahan sakit dan lenguh-lenguh, saya pun order OsteMatrix. Selepas 3 hari makan OsteMatrix, memang dah tak sakit belakang, dah tak lenguh-lenguh dan kaki pun tak cramp dah. Syukur Alhamdulillah.
Selain dari hilang sakit dan lenguh, masalah sembelit juga automatik hilang. Kini, walaupun anak dah nak masuk 10 bulan, saya masih tidak meninggalkan OsteMatrix. Pil kesayangan saya dan mungkin kesayangan anda juga. 

~ PUAN NORLAILA ~



Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)