Friday, August 28, 2015

Haziq dan Mainannya

Bismillah..


Assalamualaikum dan salam Jumaat Fizah ucapkan pada semua.


Kali ni Fizah nak cerita perihal Haziq.
Semakin lama semakin bijak dan semakin banyak akal dia.


Setiap kali stok Shaklee sampai, Fizah akan ambil gambar.
So, semalam lepas siap check tudung ada defect atau tidak, Fizah pun susun la tudung-tudung tu semua atas sofa sebab nak ambil gambar.


Masa susun-susun nak ambil gambar tu, Haziq sibuk juga susun mainan dia atas sofa tu.

" Mama, amik gambar mainan jugak ", kata Si Haziq.

Hasil kraetiviti Haziq menyusun mainan.. :)

Actually, masa Fizah tengah sibuk nak ambil gambar tu, Hafiy dah menangis nak menyusu dan tidur.
So, lepas ambil gambar tu, tudung tu, terus masuk dalam bilik dengan Hafiy.


Lepas tidurkan Hafiy, Fizah pun keluar semula dari bilik.
Keluar je dari bilik..

Haziq : Mama ambik la gambar mainan.
Mama : Hmm ye lahh..


Layankan aje lah.
Nasib baik suruh Mama ambil gambar je.
Tak suruh Mama upload dalam fb tapi Mama nak upload jugak.
Hahaha..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...