Thursday, March 26, 2015

[ TESTIMONI ESP ] - Terpaksa stop ambil ESP ?


Kalau sebelum ni saya share KEBAIKAN ESP je kan.
Apa kata kali ni saya share lain sikit dari biasa.
Puan Fatin ni terpaksa stop ambil ESP sebab side effect yang agak teruk.
Kenapa tu anaknya ya ?
Jom kita sama-sama tengok apa kata beliau.
.
.

" Saya terpaksa berhenti mengambil ESP sebab ESP bagi side effect yang sangat........erm..tak tahu nak cakap.

Di kala saya perlu reduce kuantiti susu badan, ESP pergi tambahkan lagi susu badan saya sampai bengkak.

Jadi, saya terpaksa berhenti ambil ESP sehingga sekarang.

Effect lain adalah membuatkan saya berjaya berpuasa walaupun sedang menyusukan anak. Tak menggigil dan lapar pun.

Ish saya tak sukalah ESP! "


- Puan Fatin -
.
.

Haa, ' BAHAYA ' jugak ESP ni rupanya.
Siapa yang dah ambil ESP pasti tahu apa yang yang saya cakap ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...