Wednesday, March 25, 2015

[ TESTIMONI ESP ] - Resdung & Jerawat.


Siapa kata ESP ni untuk perempuan sahaja.
Lelaki pun boleh ambil ESP ni jugak tau.
Jom kita tengok apa hasil yang di perolehi after konsum ESP ni.
.
.
KISAH SI "PENCINTA ESP"


Belanja kamu testimoni freshh dari ladang.. Bukan orang lain..
Sangat dekat dengan saya..

Dulu ada masalah resdung yg teruk.. Dan jugak salah guna produk macam sy.. Sampai jerawat pun dah tahap kronik.. Besar2, bernanah dan berparut yg agak sukar utk hilang..

After consume ESP in juz 2 week 2 day.. Woww!! Masalah beransur2 pulih..

Betul la yg badan manusia ni memang berbeza2..
Ada yg cepat nampak kesan, ada yg lambat..

Dan kesannya kepada dia sangat AWESOME!!
Mungkin sebab dia ambik ESP 3x sehari.. Katanya ESP sedapp sangat.. Hari2 cakap kat sy, tak boleh kalau tak minum ESP sehari.. Bukan pasal mau kulit cantik atau apa.. Tapi, sebab ESP sedap sangat2 katanya..

Tapi, dia sendiri pun tak sangka.. ESP yg dia minum hari2 bagi efek WOWWWW!!

  • Jerawat Berkurangan
  • Kulit Makin Cerah
  • Parut Jerawat Semakin Pudar
  • Muka Kurang Berminyak
  • Pori2 Makin Mengecil
  • Lubang2 kat Muka Berkurang
  • Resdung Makin Kurang
  • Tak Cepat Rasa Lapar

Untuk pengetahuan, supplement yg dia ambik hanya la ESP!

Siap buat MASKER ESP tau..

Sekarang, hari2 senyum sendiri bila tengok cermin.. Hehehe

.
.


Just ambil ESP.
Amazing kan.
ESP membantu memperbaiki sel-sel kulit kita.
Sebab tu kalau ambil ESP konfem kulit akan cantik !
Jom borong ESP jom !


Info & Order: 

Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...