Wednesday, March 25, 2015

Testimoni : Resdung & Jerawat Hilang dengan ESP

Siapa kata ESP ni untuk perempuan sahaja.
Lelaki pun boleh ambil ESP ni jugak tau.
Jom kita tengok apa hasil yang di perolehi after konsum ESP ni.



KISAH SI "PENCINTA ESP"

Belanja kamu testimoni freshh dari ladang.. Bukan orang lain.Sangat dekat dengan saya.

Dulu ada masalah resdung yang teruk. Dan jugak salah guna produk macam saya. Sampai jerawat pun dah tahap kronik. Besar-besar, bernanah dan berparut yang agak sukar untuk hilang.
After consume ESP in just 2 week 2 day. Woww!! Masalah beransur pulih.
Betul la yg badan manusia ni memang berbeza-beza.Ada yg cepat nampak kesan, ada yang lambat.
Dan kesannya kepada dia sangat AWESOME!!
Mungkin sebab dia ambik ESP 3 kali sehari. Katanya ESP sedapp sangat. Hari-hari cakap kat saya, tak boleh kalau tak minum ESP sehari. Bukan pasal mau kulit cantik atau apa. Tapi, sebab ESP sedap sangat-sangat katanya.
Tapi, dia sendiri pun tak sangka.. ESP yg dia minum hari-hari bagi efek WOWWWW!!

  • Jerawat Berkurangan
  • Kulit Makin Cerah
  • Parut Jerawat Semakin Pudar
  • Muka Kurang Berminyak
  • Pori2 Makin Mengecil
  • Lubang2 kat Muka Berkurang
  • Resdung Makin Kurang
  • Tak Cepat Rasa Lapar

Untuk pengetahuan, supplement yang dia ambik hanya la ESP!
Siap buat MASKER ESP tau.
Sekarang, hari2 senyum sendiri bila tengok cermin. Hehehe


Haaa, beliau hanya ambil ESP sahaja. Amazing kan. ESP membantu memperbaiki sel-sel kulit kita. Sebab tu kalau ambil ESP konfem kulit akan cantik !

Jom borong ESP jom !


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.