Monday, March 16

Testimoni ESP & Zinc : Rambut Dah Kurang Gugur & Tumit Kaki Pecah Hilang

" Supplement pertama saya yang buat saya jatuh cinta tergolek golek dengan Shaklee ialah ESP + Zinc Complex Shaklee.

Pada tahun 2013, lepas beberapa bulan saya bersalin, rambut gugur teruk. Merata rata rambut saya. Atas bantal, bawah bantal, atas katil, bawah katil, depan TV, dalam toilet, sikat dan merata rata tempat.
Memang nak sikat rambut pun serram.
Terus google dan terjumpa supplement yang sesuai untuk rambut gugur selepas bersalin. Laju laju pergi HQ Shaklee, dan terus beli Zinc dan ESP. Alhamdulillah, lepas saya consume ESP dan Zinc rambut pun makin seram. Seram apa? Seramm nak gugur lagi. Hehe. Rambut makin lebat balik dan yang paling best sebab masa saya hamil dulu, kaki saya pecah-pecah, tapi lepas consume ESP tumit kaki memang dah tak pecah-pecah.
Alhamdullillah dengan ESP jugak, saya berjaya menyusukan anak sehingga 2 tahun. Dengan ESP jugak, saya suka bermasker malam malam nak tidur. Serius! Muka tegang sangat dan lembut halus jee. Dengan ESP, tumit kaki saya dah tak pecah-pecah. Dengan ESP, badan saya sentiasa bertenaga. Dengan ESP, saya dapat shake shake dengan air fav saya. Besttt sangattt! "

Puan Amalina Hussain ~


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)