Wednesday, March 25, 2015

Rambut Dah Kurang Gugur !

Perbualan suami & isteri.
Isteri : Abang perasan tak kat lantai ni dah tak banyak rambut bersepah-sepah ?
Suami : Haah ( sambil pandang keliling lantai ruang tamu.

Suami : Sebab apa rambut dah tak banyak gugur ?
Isteri : Sebab dah konsisten ambil Zinc & ESP.
Suami : Baguslah kalo macam tu.
Kalau nak tahu, rumah ni pergi lah kat mana-mana pun mesti akan nampak rambut.
Dan rambut tu adalah rambut Fizah.
Dari ruang tamu sampai ke dapur.
Tu belum masuk dalam bilik lagi.

Alhamdulillah sejak konsisten ambil Zinc & ESP ni rambut gugur dah semakin kurang.
Pagi tadi sikat rambut pun dah terasa macam makin lebat rambut ni.

Jika anda menghadapi masalah yang sama, boleh lah try Zinc & ESP ni.
Ia betul-betul membantu Fizah.

Bulan ni promo Zinc & ESP tau.
Sah sehingga 28 Mac ini sahaja.
Nak tunggu bulan depan ?
Alamat nya ada tambahan GST la jawapnya.

..

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.