Wednesday, March 25, 2015

Rambut Dah Kurang Gugur !!!

Perbualan suami & isteri.
.
.
Isteri : Abang perasan tak kat lantai ni dah tak banyak rambut bersepah-sepah ?
Suami : Haah ( sambil pandang keliling lantai ruang tamu.
.
.
Suami : Sebab apa rambut dah tak banyak gugur ?
Isteri : Sebab dah konsisten ambil Zinc & ESP.
Suami : Baguslah kalo macam tu.
.
.
Kalau nak tahu, rumah ni pergi lah kat mana-mana pun mesti akan nampak rambut.
Dan rambut tu adalah rambut saya.
Dari ruang tamu sampai ke dapur.
Tu belum masuk dalam bilik lagi.
.
.
Alhamdulillah sejak konsisten ambil Zinc & ESP ni rambut gugur dah semakin kurang.
Pagi tadi sikat rambut pun dah terasa macam makin lebat rambut ni.
.
.
Anda menghadapi masalah yang sama ?
Jika ya boleh try Zinc & ESP ni.
Ia betul-betul membantu saya !
.
.
Bulan ni promo Zinc & ESP tau.
Sah sehingga 28 Mac ini sahaja.
Nak tunggu bulan depan ?
Alamat nya ada tambahan GST la jawapnya.



Info & Order: 

Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...