Wednesday, March 25, 2015

Stretch Mark Selepas Bersalin


Siapa ada masalah perut macam ni after bersalin ?
Malu sangat kan kalau perut jadi macam ni.
Lebih-lebih lagi kalau suami tegur.

Fizah dulu pun alami masalah yang sama.
Mula-mula tu memang terkejut la jugak.
Masa bersalin Haziq takde pulak jadik macam ni.
Sampaikan suami tanya kenapa macam tu.

Try la godek-godek internet.
Terjumpa ramai share yang ESP ni boleh membantu menyelesaikan masalah perut gelap ni.
So, terus konsisten ambil ESP.
Masa tu memang ambil sebab nak banyakkan susu.
Bila dah tahu yang ESP boleh hilang kan warna gelap ni, memang tak tinggal laaaa.

Alhamdulillah memang BERKESAN !!
Tak sedar bila hilang tapi memang hilang.
Orang kata memang susah nak hilang tapi Alhamdulillah ESP dah bantu Fizah !

Jika anda tercari-cari produk yang boleh membantu anda, ESP la jawapannya.
Fizah bercakap berdasarkan pengalaman sendiri.
Tak CUBA tak tahu. Dah CUBA konfem anda akan JATUH CINTA tergolek-golek dengan ESP ni.

Promo sah sehingga 28 Mac ni sahaja.
Cepat grab sebelum terlambat.
Jangan menyesal di kemudian hari.
Peace



Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah) 

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.