Thursday, March 12

Kisah Percintaan dengan ESP - 2


" Shaklee mengubah hidup saya "
Setiap kali bila dengar promo ESP, hati pasti sebak. Sepertimana saya cakap, ESP mengubah hidup saya.

Satunya... Sebab ESP lah saya naik SUPERVISOR. Allah murahkan rezeki saya sebab saya SEDEKAH kan 1 tong ESP kepada warga emas di pusat asuhan di Puchong. Waktu itu saya menemani ibu mertua saya melawat rumah orang tua. Allah.
Betapa sebak bila anak perlakukan ibu bapa seperti itu. Sehinggakan ada yang langsung tak jenguk ibu nya lepas meninggalkan di rumah asuhan. Ibu nya takmau makan. Tak mau minum sehingga terpaksa masuk makanan melalui wayar. Langsung tak terdaya. Seperti yang saya paham, ESP memang membekalkan sumber protin yang bagus. Kebetulan pada tika itu, saya ada 1jar ESP di dalam kereta. Sungguh saya mengharapkan duit jualan ESP itu untuk belanja harian saya. Tapi bila memandang wanita tua itu, hati saya kalah. Lalu saya sumbangkan ESP tersebut.
3hari kemudian, saya emailkan kepada asuhan untuk bertanyakan khabar. Betapa gembira hati saya bila ketua asuhan kata wanita tua itu sudah boleh menggerakkan tangan. Subhanallah! Ketua asuhan oder 4tong ESP pada awalnya. Dan saya maklumkan kepada ketua asuhan pada bulan tersebut ada promosi ESP. Lalu dia borong ESP 14 tong ESP. Allahuakbar.

Kisah kedua saya dengan ESP bila saya preggy. Yang membuatkan saya terus consume ESP sehingga hari ini. Di pertengahan bulan yang sama dengan kisah di atas, saya start alahan teruk. Sehinggakan pedih anak tekak. Suami menangis di sisi sebab dah pelbagai cara dia cuba ikhtiar untuk melegakan muntah. Bayanglah dari jam 11 malam sampai lah 3 pagi muntah tanpa henti. Terasa terbakar dalam badan. Sampai dah tak mampu nak keluarkan apa yang ada dalam badan kecuali air. Lalu saya minta suami bancuh ESP dicampur madu. Saya minum & selawat. Alhamdulillah. Saya boleh tidur dengan lena di sisi suami.

Dan yang paling best, sepanjang preggy kulit langsung tak kusam malah lebih flawless bak hang. Sampai staff lain pon turut tegur dan mencubanya.

Bulan Mac 2014, pengalaman yang paling segar dalam ingatan sehingga hari ini.

Aku, ESP & Shaklee.

~ Puan Aneng ~


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)