Thursday, March 26, 2015

Kisah Haziq & Stress


STRESS !!

Bukan main pandai lagi si Haziq menggunakan perkataan STRESS !

Alkisahnya Mama marah sebab dia duk main barang2 kat dapur.
.
Mama : Haziq tak nak la usik barang tu.
Haziq : Still main tanpa mempedulikan apa yang Mama cakap.

Mama : Haziq, dengar tak apa Mama cakap ni ?
Haziq : Still buat tak tahu.

Mama : Budak ni memang nak kena betul laaa.
.
Sambil berjalan ke arah tempat Haziq main.
Haziq pun berjalan pergi tempat lain.
Lepas tu.

Haziq : Stesss
Mama : Apa dia ?

Haziq : Stess tau tak.
Mama : Terdiam jap.

Mama : Ooo stress eh. Habis Mama ni tak pandai nak stress ke ? Pandai pulak nak cakap stress.
Haziq : Hmmm
.
Tu la dia perangai budak Omega tu.
Perkataan stress dapat lepas tengok citer Keluarga Iskandar.
Pandai pulak tu nak pakai perkataan tu kat situasi macam macam mana.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.