Friday, December 12, 2014

YEAR END SALE - PROMOSI VITAMIN C , VITAMIN E & KOLAGEN


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Bila masuk hujung tahun je macam biasa banyak pihak mengambil kesempatan untuk mengadakan promosi secara besar-besaran kan. Shaklee pun tidak terkecuali.

Masuk je bulan Disember hari tu sangat lah teruja bila Shaklee mengumumkan yang promosi bulan ni merupakan promosi untuk Vitamin Kecantikan Kulit iaitu Vitamin C dan juga Vitamin E. Kalau sebelum-sebelum ni Shaklee buat double promo tapi bulan ni sampai empat promo sekali gus.



Beberapa hari lepas Shaklee membuat kejutan lagi apabila mengumumkan satu lagi promo untuk bulan ini iaitu Shaklee Collagen Powder ! WOWWW!!


So, siapa nak kelihatan cantik, ini lah masanya untuk anda membuat tindakan yang bijak. Peluang hanya datang sekali kan.


Untuk Info & Order: 


Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 019 659 1541


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...