Monday, December 1, 2014

Promosi Disember 2014


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bila masuk hujung tahun je macam biasa banyak pihak mengambil kesempatan untuk mengadakan promosi secara besar-besaran kan. Shaklee pun tidak terkecuali.

Masuk je bulan Disember hari tu sangat lah teruja bila Shaklee mengumumkan yang promosi bulan ni merupakan promosi untuk Vitamin Kecantikan Kulit iaitu Vitamin C dan juga Vitamin E. Kalau sebelum-sebelum ni Shaklee buat double promo tapi bulan ni sampai empat promo sekali gus.



Beberapa hari lepas Shaklee membuat kejutan lagi apabila mengumumkan satu lagi promo untuk bulan ini iaitu Shaklee Collagen Powder ! WOWWW!!


So, siapa nak kelihatan cantik, ini lah masanya untuk anda membuat tindakan yang bijak. Peluang hanya datang sekali kan.

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.