Wednesday, November 12, 2014

Testimoni : Kulit Cerah secara Semulajadi



Kisah Shaklee Effect saya : Cerah secara semulajadi
Malu sebenarnya nak post picture sendiri..Sebenarnya nak tunjuk kaler tangan dah sama ngan kaler muka lps tukar skincare Shaklee..
Sebelum ni guna skincare lain..warna memang kontra..selalu sorok tangan..haha.
Sekarang tak sorok dah..dah guna ingredient natural..hasilnya pun natural gak kan..i likeeee.
Baru 2 bulan guna 1 set lengkap nutriwhite.
Nak tau apa perbezaan yang saya rasa??✔rasa lembut dan fresh sangat bila lepas cuci muka✔takde pedih2 macam dulu✔takde merah2 macam dulu✔tak gelupas atau nipiskan kulit muka✔dah dapat warna kulit yang natural
Rasa natural sangat2. Cerah secara semulajadi. I like this Shaklee Effect!!


~ Puan Wani ~

Actually bila baca story Wani ni teringat pulak iklan TERLAJAK LARIS. " Eeee macam Dayang Senandung, muka aje putih tapi tangan hitam ! " hihi..

Jadi, apa tunggu lagi! Takkan nak tengok je kan. Tak nak CUBA ?


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.