Wednesday, November 12, 2014

[ TESTIMONI ] - ESP, VITAMIN E & VITAMIN C

Assalamualaikum dan salam sejahtera !

Fizah nak share testimoni pengguna yang menggunakan ESP, Vitamin E, dan Vitamin C.

Alhamdulillah kulit semakin cerah, tona kulit menjadi lebih sekata dan parut-parut jerawat pun dah semakin pudar !





Dah nampak sendiri kan hasilnya !

So apa tunggu lagi, nak tengok hasil orang lain je ke? Tak teringin ke nak memiliki kulit seperti pengguna ni ?

Jika berminat untuk menCUBA SET KECANTIKAN KULIT, jangan segan-segan untuk hubungi Fizah ya !

Fizah sedia untuk membantu anda semua ! :)



Untuk Info & Order:

Norhafizah Abd Halim
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 881731
Email: purplepipery@yahoo.com

SMS/Whatsapp: 019 659 1541

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...