Sunday, November 9, 2014

Testimoni : ESP, Vitamin E & Vitamin C

Assalamualaikum dan salam sejahtera !

Fizah nak share testimoni pengguna yang menggunakan ESP, Vitamin E, dan Vitamin C.

Alhamdulillah kulit semakin cerah, tona kulit menjadi lebih sekata dan parut-parut jerawat pun dah semakin pudar !


Okay, kalau lihat pada gambar ni, boleh nampak beberapa perubahan pada kulit muka pengguna ni kan. Antaranya :
  • Wajah makin berseri 
  • Tona kulit lebih sekata
  • Parut jerawat semakin pudar
Dah nampak hasilnya kan. So apa tunggu lagi, nak tengok hasil orang lain je ke? 
Tak teringin nak memiliki kulit seperti pengguna ni ?


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.