Saturday, October 11

Rawat Gastrik dengan Supplement Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Mungkin ada di antara anda yang tidak mahu terlalu bergantung kepada ubat-ubatan kan. Maka jika anda mencari rawatan gastrik secara semulajadi, Fizah boleh cadangkan beberapa supplement Shaklee untuk membantu anda mengurangkan masalah gastrik anda.

Antara supplement Shaklee yang boleh merawat masalah gastrik ini adalah :

1) Energizing Soy Protein - ESP

ESP merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya yang merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan didalam perut. Di samping itu, nutrien protein yang terkandung didalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.

Selain ESP, terdapat juga supplement lain yang boleh anda ambil untuk menyelesaikan masalah gastrik ni. Supplement lain yang Fizah maksudkan adalah OsteMatrix dan Peppermint Ginger Plus.

2) OsteMatrix

Pesakit gastrik digalakkan untuk mengambil kalsium kerana ianya bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid di dalam perut.


3) Peppermint Ginger Plus

Peppermint Ginger Plus ini mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa nyaman dan melegakan ketidakselesaan yang dialami perut.

Okay, Fizah juga sertakan beberapa testimoni pengguna yang telah menggunakan Cadangan Supplement Gastrik ini.

Testimoni




Jadi, sekiranya anda mengalami masalah gastrik dan memerlukan ubat-ubatan apa salahnya jika kita mencuba cara & alternatif lain untuk merawat penyakit gastrik ni. Tidak salah mencuba kerana apa yang penting adalah kita berusaha mencari cara untuk merawat, yang selebihnya biar Dia yang menentukan. In Shaa Allah.


Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)