Saturday, September 27

Testimoni AJHT & OsteMatrix : Pergerakan & Pembuangan Lebih Lancar

"AJHT review First Day (21st June 2012):
Saya nak share pengalaman saya makan AJHT, walaupun baru sekali makan (malam tadi), kesannya memang menakjubkan!
Dah 2-3hari kaki saya sakit especially kat pelipat lutut tu kan. Memang sakit ya amat. Bila nak duduk antara dua sujud, sakitnya ALLAH je yang tahu. Tu yang makan AJHT tu, sebab dalam buku kecik tu ada bagitau boleh bantu sendi-sendi dan tulang rawan. And AJHT ni best taken with Ostematrix. So, saya amik both sekaligus. 2 biji AJHT, 2 biji OsteMatrix before sleep. 
Wahh! penangan lepas amik memang saya takleh nak tidur lena, maybe "short term healing crisis". Minum air banyak before sleep, sudahnya saya asyik ke toilet dan nak dijadikan cerita, 2-3hari ni pun saya batuk-batuk. Lepas makan AJHT dan OsteMatrix tu, saya tak batuk dah malam tadi. Pergi toilet buang air sekali dengan kahak-kahak pun keluar (yang ni kena buat study lak apa significant function AJHT dan OsteMatrix ni boleh buangkan kahak..huhu..). Nak kira bangun berapa kali ke toilet tu saya pun tak pasti. Sudahnya kol 4 pagi tadi baru dapat lena.
Bangun kol 6 pagi tadi, solat Subuh, MASHA-ALLAH! Pelipat lutut saya tak sakit langsung!! Serius tak tipu. AlhamduLILLAH, badan rasa lebih ringan bila bangun tidur, jauh lebih ringan daripada saya consume OsteMatrix tetiap malam before this.
AJHT review after 5 days (26th June 2012):
Woohoo! memang AJHT the best! I konsisten makan AJHT +OsteMatrix harini dah masuk hari ke-6, serius kesan dia lain macam.
Segala-galanya lancar..haha. Bila cakap pasal segala-galanya lancar. Ya segala-galanyalahh. Kalau you all ada problem sembelit ambil OsteMatrix (ni untuk sape-sape tak nak ambik Alfalfa/Herblax kan), ambik sekali dengan AJHT ni membantu.
Angin satu badan pun hilang. I rasa melayang-layang je badan bangun pagi. Dahla kurus kering. Hahahaha. Memang rasa best badan. Takde lenguh-lenguh, pelipat lutut yang sakit hari tu after 3 days totally hilang. ALhamduLILLAH. Part badan or sendi-sendi yang selalu sakit, lenguh tu akan hilang..inshaALLAH.." 
~ Puan Lia ~

Terima kasih kerana anda sudi membaca :)

Hubungi kami:
019 659 1541 (Fizah)

Page FB : Kedai Vitamin Kuantan

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Balok, Kuantan
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Fizah. InsyaAllah kunjung balas akan menyusul dari Fizah :)