Friday, September 5, 2014

Breastfeeding - Cara Duduk yang Betul semasa Menyusu



Assalamualaikum dan dalam sejahtera semua :)..

Kali ni Fizah nak share tentang cara duduk yang betul semasa menyusukan anak..

Kebanyakan dari ibu2 yang menyusukan anak kurang mengambil perhatian mengenai kedudukan yang betul semasa menyusukan anak..

Selalu sakit belakang after breastfeed baby???

Jom tengok ni..





Cara duduk yang salah boleh menyebabkan sakit belakang dan lenguh belakang..
Bila sakit dan lenguh mula la rasa macam nak give up dan tak nak menyusukan anak kan..

Jangan macam tu ya kengkawan.. Cer check cara kedudukan kita semasa menyusukan anak..

Fizah pun masih lagi belajar tentang breastfeed walaupun dah ada dua orang anak :).. Kedudukan kaki kena betul baru lah belakang x sakit dan lenguh..

Kalau nak tahu Fizah pun pernah rasa.. Jom ubah cara kedudukan kita semasa breastfeeding baby jom..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...