Friday, September 5, 2014

Breastfeeding - Cara Duduk yang Betul Semasa Menyusu

Assalamualaikum dan dalam sejahtera.

Kali ni Fizah nak share tentang cara duduk yang betul semasa menyusukan anak.

Kebanyakan dari ibu yang menyusukan anak kurang mengambil perhatian mengenai kedudukan yang betul semasa menyusukan anak.

Selalu sakit belakang after breastfeed baby?

Jom tengok ni.


Cara duduk yang salah boleh menyebabkan sakit belakang dan lenguh belakang.
Bila sakit dan lenguh mula la rasa macam nak give up dan tak nak menyusukan anak.

Jangan macam tu tau kengkawan. Cer check balik cara kedudukan kita semasa menyusukan anak.

Fizah pun masih lagi belajar tentang breastfeed walaupun dah ada dua orang anak :)
Kedudukan kaki kena betul baru lah belakang tak sakit dan lenguh.

Kalau nak tahu Fizah pun pernah rasa.
Jom ubah cara kedudukan kita semasa breastfeeding baby.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.